domingo, 26 de septiembre de 2010

Ultim amistos de pretemporá

Hola buenas a tots!!

He estat parlant amb Juanma jugador del Campdeturia equip fort de tercera de AUPA i prou complet ( ultim partit en casa d'ells el perguerem) i tenen ganes de jugar un amistos allí al seu pabelló, crec que está en Rafelbunyol.
El partit en principi seria diumenge 3 de octubre, encara per decidir si per el mati o per la vesprada.
Poseu-me comentaris de que vos pareix lo del partit, si voleu jugar o si penseu que hem carregat massa el bombo de partits. El que no puga jugar-lo que ho diga.
Juanma i jo estarem en contacte esta semana per ajustar el dia i hora .
Vindrien arbit i taula de AUPA a pagar entre els dos equips.

2 comentarios:

quico dijo...

Jo continue la rehabilitaciò, així que jo no podré juar. Ale, a reventar de salúd!

Vik_12 dijo...

Jo no tinc problema crec q ja ho sabeu. Al perdrem una setmana de pretemporada estic mes fresquet aixina que... lo que tots digau farem. Així podem intentar llevar-mos l'espina de Canals no?¿
Au cacau!